Inowrocław, 20 czerwca 2024 r.
WGP-II.6721.2.2024
OGŁOSZENIE
PREZYDENTA MIASTA INOWROCŁAWIA
Zgodnie z art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094, z późn. zm.), a także uchwałą nr LXXX/698/2024 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 25 marca 2024 r. informuję, że wydłużony został termin składania uwag i wniosków do wszczętego postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia dla obszaru położonego w rejonie ulic: Bł. Jerzego Popiełuszki, Chmielnej, Szparagowej oraz Grochowej, zgodnie z załącznikiem graficznym do ww. uchwały.
Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją w Urzędzie Miasta Inowrocławia, al. Ratuszowa 33-35, składać uwagi i wnioski do opracowywanych dokumentów w wydłużonym terminie do 10 lipca 2024 r.
Z ww. uchwałą można zapoznać się również w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.inowroclaw.pl w zakładce: Rada Miejska – Uchwały Rady.
Uwagi i wnioski zgodnie z art. 40 ww. ustawy mogą być wnoszone:
- w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta Inowrocławia, al. Ratuszowa 36,
88-100 Inowrocław,
- ustnie do protokołu w Urzędzie Miasta Inowrocławia, al. Ratuszowa 33-35, I piętro, pokój 29,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w tym na adres e-mail: urzad@inowroclaw.pl).
Uwagi i wnioski rozpatrzone zostaną przez Prezydenta Miasta Inowrocławia.
Zgodnie z art. 41 ww. ustawy uwagi lub wnioski złożone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu pozostawia się bez rozpatrzenia.
/-/ Arkadiusz Fajok
Prezydent Miasta Inowrocławia
Ogłoszenie zamieszcza się na stronie internetowej na okres od 25 czerwca 2024 r. do 10 lipca 2024 r. włącznie.