Inowrocław szczyci się nagrodą „Acanthus Aureus” („Złota akacja”) zdobytą podczas Międzynarodowych Targów Turystycznych Tour Salon 2003 w Poznaniu za stoisko najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej. Zabudowę stoiska wykonano na wzór inowrocławskiej tężni solankowej. Otrzymane wyróżnienie świadczy o tym, iż działania promujące uzdrowiskowy charakter miasta są właściwie dobrane i mogą w przyszłości skutkować napływem większej liczby kuracjuszy z kraju i zagranicy.
Konkurs ten zorganizowano po raz pierwszy w historii targów. Uczestniczyło w nim 300 wystawców, a przyznano tylko 4 wyróżnienia ex aequo. Zdobyły je tak uznane firmy jak: „LOT", „ORBIS", „GROMADA". Inowrocław jako jedyne miasto otrzymało taką nagrodę.
Dyplomy z wyróżnieniami oraz statuetki wręczali Prezes Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich Bogusław Zalewski oraz Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Andrzej Kozłowski. Pod dyplomem wyróżniającym nasze miasto podpisał się również Przewodniczący Kapituły prof. dr hab. Henryk Mruk.
Konkurs skierowany był do firm, które dużą rolę przykładają do wyglądu swojego stoiska. W konkursie wyróżniano projekty najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej firm. Zgodnie z zasadami tego konkursu nagrody otrzymali wystawcy - inwestorzy oraz projektanci i wykonawcy stoisk.