Gmina Miasto Inowrocław w partnerstwie z Gminami Miasta: Gniezna, Sopotu, Torunia i Bydgoszczy z dniem 01.09.2016 roku rozpoczęła realizację projektu pn. „Inowrocław, Bydgoszcz, Gniezno, Sopot, Toruń (IBGST) – przyjazny e-urząd – podniesienie jakości usług w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami”.
Celem projektu jest podniesienie efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi w obszarze podatków i opłat lokalnych oraz zarzadzania nieruchomościami w 5 gminach miejskich: Bydgoszcz, Gniezno, Inowrocław, Sopot i Toruń przez podniesienie kompetencji 166 pracowników oraz wdrożenie rozwiązań usprawniających świadczenie ww. usług w okresie od 01.09.2016 r. do 31.08.2017 r.
Dzięki realizacji projektu 5 jednostek samorządu terytorialnego wdroży rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców i zarządzania nieruchomościami.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nadzór nad wdrażaniem projektu sprawuje Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Okres realizacji projektu: 01 września 2016 r. – 31 sierpnia 2017 r.
Wartość projektu: 1 598 325,00 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 1 347 068,31 zł
W okresie realizacji projektu w Urzędzie Miasta Inowrocławia działa Biuro Projektu (ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław). Osoba do kontaktu: Łukasz Pilachowski: T: +48 52 35 55 209, e-mail: lpilachowski@inowroclaw.pl