Rodziny popegeerowskie mogą składać wnioski na wsparcie finansowe, w ramach projektu rozwoju cyfrowego.
W związku z rozpoczęciem programu Granty PPGR – wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym, Prezydent Miasta Inowrocław zaprasza uprawnione rodziny (uczniów z rodzin popegeerowskich), którzy spełniają wszystkie kryteria określone w oświadczeniu (Załącznik 7 lub 8) - tj.: zamieszkuje miejscowość lub gminę gdzie niegdyś funkcjonowało PGR, jest członkiem rodziny byłych pracowników PGR. Aby wziąć udział w ww. wsparciu należy złożyć wniosek oraz oświadczenia w celu otrzymania ww. wsparcia, które są podstawą dla Miasta Inowrocław do złożenia wniosku.
Dofinansowanie będzie można otrzymać na:
- sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami (w przypadku zakupu komputera powyżej 3,5 tys. zł oraz tabletu powyżej 1,5 tys. zł niezbędne będzie uzasadnienie przez Wnioskodawcę wysokości kosztów zakupów takiego sprzętu);
- ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego;
- usługę zapewniającą dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do Internetu.
Ważne załączniki:
1. Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego, które będzie podstawą do umożliwienia złożenia wniosku przez gminy.
2. Oświadczenie ucznia szkoły średniej który osiągnął pełnoletność, które będzie podstawą do umożliwienia złożenia wniosku przez gminy.
3. Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych.
Termin składania dokumentów: 28.10.2021 r. do godz. 15:00 w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Inowrocławia znajdującego się przy al. Ratuszowej 36 (dokumenty najlepiej umieścić w kopertę i wrzucić do skrzynki podawczej).
Więcej informacji tutaj.