W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 listopada, od dzisiaj w urzędach administracji publicznej wprowadzono tryb pracy zdalnej. Pomimo tego, w Urzędzie Miasta Inowrocławia obsługa interesantów nie ulega zmianie.
Przypominamy, że Urząd Miasta Inowrocławia realizuje sprawy w formie korespondencyjnej, telefonicznej lub elektronicznej za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych e-PUAP (www.epuap.gov.pl) oraz mailowo poprzez adres: urzad@inowroclaw.pl. Dostosowując się do nałożonych zasad bezpieczeństwa, kontakt bezpośredni możliwy jest po uprzednim telefonicznym umówieniu się.
Adresy i numery kontaktowe do wszystkich komórek organizacyjnych znajdują się TUTAJ. Korespondencję tradycyjną można składać do skrzynki podawczej w budynku przy al. Ratuszowej 36 w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30.