W związku z zapowiedzianym przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na dzień 5 listopada br. całkowitym zablokowaniem w Polsce dostępu do Rejestru Dowodów Osobistych, spowodowanym wdrożeniem od dnia 8 listopada 2021 r. nowych dowodów osobistych (zawierających odciski palców) informujemy, że 5 listopada Wydział Spraw Obywatelskich przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego i pozostałe zdarzenia z obszaru dowodów osobistych realizować będzie wyjątkowo do godziny 11.45.
Przypominamy jednocześnie, że osoby, które chcą wyrobić nowy dowód osobisty, mogą złożyć wniosek w Urzędzie Miasta Inowrocławia, w Wydziale Spraw Obywatelskich w pokoju nr 18 przy al. Ratuszowej 36, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (tel. 52 355 53 10 lub 52 355 53 38).
Szczegółowe informacje o e-dowodach można znaleźć na stronie: www.gov.pl/web/e-dowod.