W związku z nowymi zasadami dofinansowania prac związanych z demontażem, transportem i utylizacją elementów zawierających azbest, ogłoszonymi przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu polegającym na dofinansowaniu jedynie 70% poniesionych kosztów, Urząd Miasta Inowrocławia informuje, że 30% ww. kosztów musi ponieść właściciel azbestu.
W świetle powyższego wszystkich właścicieli posesji, którzy zadeklarowali jeszcze w roku 2016 chęć usunięcia azbestu w roku 2017 proszę o potwierdzenie ujęcia ich na liście chętnych. Osoby, które nie potwierdzą woli usunięcia elementów zawierających azbest zostaną wykreślone z listy.
Jednocześnie informuje, że zapisy właścicieli nieruchomości, którzy nie złożyli jeszcze deklaracji a chcą dokonać demontażu, utylizacji i transportu elementów zawierających azbest prowadzone będą do dnia 15 lutego br. w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia przy al. Sienkiewicza 1, pokój nr 20, bądź pod nr tel. (52) 3555306 – osoba prowadząca Jolanta Rucińska, inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia.