W miniony weekend Inowrocławska Lokalna Organizacja Turystyczna promowała Inowrocław i Kujawy Zachodnie na Targach Turystycznych „Na styku kultur” w Łodzi.
Stoisko Inowrocławia przez trzy dni cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. Makieta tężni solankowej wzbudzała ciekawość osób odwiedzających, również tych najmłodszych. Mieszkańcy przemysłowej Łodzi mogli zapoznać się z bogatą ofertą turystyczną naszego regionu. Każdy, kto odwiedził stoisko naszego miasta mógł spróbować wody mineralnej „Inowrocławianki” oraz poznać ofertę Solanki Uzdrowisko Inowrocław, które przyłączyło się do udziału w targach.
- Inowrocław promowaliśmy pod hasłem „Weź głęboki oddech”. Sporo odwiedzających nie było świadomych ogromu naszej tężni solankowej i jej właściwości. Na targi przygotowaliśmy nowe materiały promocyjne, które zawierają pigułkę informacji i zachęcają do odwiedzenia Inowrocławia nie tylko ze względu na turystykę uzdrowiskową, ale też historyczną i kulturową – mówi Adriana Herrmann, dyrektor biura Inowrocławskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.